CS 1.6 - CT Mavi T Kırmızı - Kafası parçalanan skin!

18:11 1 Comments

İmage 




Skin resimde gözüktüğü gibidir. Bazı arkadaşlar istemişti ve ben buna duyarsız kalmadım buldum paylaşıyorum.
NOT : Kafa (HEADSHOT) attığınız zaman kafası parçalanmaktadır. Upload ve resim bana ait geri kalanı (skinler) kime ait bilmiyorum Gülücük



Şimdi içeriğini görebilirsiniz.İNDİRME LİNKLERİ
MediaFire | Hotfile | Dosya.tc | Wupload



ÖNEMLİ NOT! : sXe geçmektedir ancak model koruması olan sunucularında geçmez.





Nasil Kuracağım? ;
Eyer Steam ise C:/Program Files/Steam/steammaps/kullanıcı_adı/cstrike/models klasörüne
Eyer Non-Steam ise C:/Program Files/Valve/cstrike/models klasörüne atmanız gerekir.

SerKan Uysal

2010 Yılında başlattığım bloğumu arada uzun bir süre bırakıp tekrar başlıyorum bir kaç yazı sonrası hedeflerime ulaştıktan sonra tekrar bırakıyorum, bu her halde hep böyle olacak. :)

1 yorum: